Άννα Βίσση: Μου αρέσουν οι... πιο σκοτεινοί τύποι! : Το ότι έχει επισκεφθεί ψυχολόγο εξομολογείται η Άννα Βίσση, μιλώντας παράλληλα για την ηλικία της και τον άνδρα που περιμένει στη ζωή της, αλλά και

Το ότι έχει επισκεφθεί ψυχολόγο εξομολογείται η Άννα Βίσση, μιλώντας παράλληλα για την ηλικία της και τον άνδρα που περιμένει στη ζωή της, αλλά...
και αποκαλύπτοντας ότι ένιωθε πολλές ενοχές απέναντι στην κόρη της!

«Έχω πάει σε ειδικό στη Νέα Υόρκη, περισσότερο για να με ακούσω εγώ να μιλάω στον εαυτό μου και σε έναν άγνωστο άνθρωπο. Η αδρεναλίνη, το χειροκρότημα, όλο αυτό είναι λίγο παραισθησιογόνο. Ένας άνθρωπος που δεν ξέρει τίποτα για σένα, όπως ο ψυχολόγος, σε επαναφέρει και εγώ ήθελα να ξεφύγω από το ντοπάρισμα. Ήθελα να δω πώς είμαι, όχι ποια είμαι - γιατί αυτό δεν το απαντάει ποτέ κανείς για εσένα, ούτε εσύ ο ίδιος ίσως», αναφέρει η γνωστή τραγουδίστρια.

Ακομπλεξάριστη με την ηλικία της, η Άννα επισημαίνει πως δεν μπορεί να επιθυμήσει αυτά που έκανε στα 18 της και προσθέτει: «έχω θεματάκια σε επιτρεπτό όριο, όχι θέμα. Πρέπει να μάθουμε όλες ότι μεγαλώνουμε, πώς θα γίνει; Και ότι δεν μεγαλώνουμε απλά. Πρέπει να μάθουμε ότι θα πεθάνουμε μια μέρα. Αυτό είναι πιο μεγάλο από τα γηρατειά. Τουλάχιστον μεγαλώνοντας μαθαίνεις να βρίσκεις πράγματα που σε κάνουν αντίστοιχα όμορφη, αντίστοιχα ευτυχισμένη».

«Περιμένω ίσως έναν άντρα που να με ψάχνει πιο πολύ αυτός παρά να τον ψάχνω εγώ. Εγωιστικό αυτό που είπα τώρα αλλά... Δεν είναι εύκολη η μετάβασή μου από αυτό που ζω στη δουλειά μου στην ιδιωτικότητά μου, γιατί εκείνος ο άντρας με τον οποίον θα συγχρωτιστώ έχει και την εικόνα που βλέπει στη σκηνή και ήδη έχει μπει στη διαδικασία τού να σκεφτεί πώς θα με πλησιάσει», συνεχίζει η τραγουδίστρια, προσθέτοντας πως της αρέσουν οι… πιο σκοτεινοί τύποι, με μυαλό που θέλει να ψαχτεί και οι άνδρες που ποντάρουν στο μυαλό και όχι στο πώς να γευτούν μια γυναίκα. 

Σημειώνουμε πως στην ίδια συνέντευξη η Άννα παραδέχθηκε την προσωπική της αντιπάθεια για τον Γιώργο Νταλάρα, με τον οποίον στο παρελθόν υπήρξε ζευγάρι. Πηγή: Περιοδικό «Psychologies» Δείτε το clip "Ώρα Να φεύγω" Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai