Ο Φερεντίνος κρίνει το "Ελλάδα έχεις ταλέντο" : Βρέθηκε στο τηλεοπτικό τοπίο το 1993 και έκτοτε παραμένει συνεχώς σε αυτό παρουσιάζοντας πολύ πετυχημένες εκπομπές με υψηλές τηλεθεάσεις. Φέτος βρέθηκε στην πρωινή ζώνη, αλλά  
Βρέθηκε στο τηλεοπτικό τοπίο το 1993 και έκτοτε παραμένει συνεχώς σε αυτό παρουσιάζοντας πολύ πετυχημένες εκπομπές με υψηλές τηλεθεάσεις...
Φέτος βρέθηκε στην πρωινή ζώνη, αλλά από το Σάββατο 24 Μαρτίου στις 21.00 θα παρουσιάζει στον ΑΝΤ1 και τον καινούργιο κύκλο του «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Το talent show επιστρέφει για τέταρτη χρονιά και εύλογα αναρωτιόμαστε πόσα ταλέντα διαθέτει η χώρα μας;

«Πιστεύω ότι είναι μια εποχή που σε αναγκάζει να βγάλεις το ταλέντο σου, είτε για επιβίωση είτε για άμυνα ή γενικότερα για έκφραση. Τώρα είναι και μια εποχή που ο κόσμος θέλει να εκτονωθεί. Το “Ελλάδα” ως concept δίνει αυτήν τη δυνατότητα, γιατί δεν έχει καθόλου σοβαροφάνεια και είναι ανοιχτό σε όλους. Ολοι αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο: με ευγένεια, με σοβαρότητα αλλά και με αυστηρότητα. Δηλαδή μπορεί να έρθει όποιος θέλει και να κάνει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι, από κάτι πολύ καλό μέχρι κάτι που το κάνει για πλάκα. Συνεπώς, έχουμε πολλά ταλέντα και… κουφά! Για παράδειγμα, φέτος υπάρχει κάποιος που στέκεται στον αέρα με απρόοπτο τέλος, άνθρωποι που εξαφανίζονται, ποιητές, στιχουργοί, ράπερ μέχρι και εφευρέτες» αναφέρει χαρακτηριστικά.

- Πάντως, είναι αναμενόμενο κάποιοι από αυτούς που κόβονται από την κριτική επιτροπή, να δυσαρεστούνται. Εχεις έρθει ποτέ σε δύσκολη θέση;
Η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το «Ταλέντο» έχουμε πολλούς απογοητευμένους. Οπως ένας κύριος 63 ετών που έχει αφιερώσει πολύ χρόνο για να μάθει κοζάκικο χορό. Ομως ήταν λογικό να μην περάσει στην επόμενη φάση, γιατί δεν θα είχε κάτι παραπάνω να δείξει. Εκείνος απογοητεύτηκε πάρα πολύ και ήρθα σε δύσκολη θέση προσπαθώντας να του εξηγήσω ότι μέχρις εκεί ήταν ΟΚ, δεν χρειαζόταν κάτι περισσότερο. Επίσης, ήρθε και μια κυρία που χόρευε έναν περίεργο χορό, ενώ συγχρόνως απήγγειλε ποιήματαα που είχε γράψει. Αυτό είχε ενδιαφέρον, αλλά φυσικά η κριτική επιτροπή δεν την πέρασε στον επόμενο γύρο, με αποτέλεσμα αυτή να εξοργιστεί. Ενώ ήταν μια πολύ γλυκιά και σοβαρή κυρία μεγάλης ηλικίας, ξαφνικά είδα έναν μαινόμενο ταύρο πίσω στα καμαρίνια. Ομως στα πρώτα γυρίσματα στην Αθήνα υπήρξαν και τέσσερα ταλέντα που έκαναν το κοινό και τα μέλη της κριτικής επιτροπής να σηκωθούν και να χειροκροτήσουν όρθιοι. Πραγματικά μας άφησαν άφωνους με αυτά που έκαναν.

ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
- Φέτος έχεις και το «Πρωινό ΑΝΤ1». Πώς και αποδέχτηκες τελικώς την πρόταση;
Εδώ και καιρό ένιωθα την ανάγκη να κάνω κάτι διαφορετικό, να μην μπω πάλι σε έναν κύκλο κάποιου παιχνιδιού με συγκεκριμένη φόρμα. Ηθελα να εκτεθώ με έναν διαφορετικό τρόπο και να κινηθώ σε άλλα μονοπάτια. Το πρωινό είναι ένα πολύ διαφορετικό, σύνθετο και άμεσο πράγμα, το οποίο ήθελα να δοκιμάσω. Μέχρι στιγμής δεν το έχω μετανιώσει καθόλου, παρά το απρόβλεπτο που έχει καθημερινά σε πάρα πολλά πράγματα.

- Είσαι ευχαριστημένος από την έως τώρα πορεία σου στην πρωινή ζώνη;
Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ναι. Προσπαθώ να βοηθήσω δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου. Μπαίνω μέσα με καλή διάθεση και κάνω αυτό που μπορώ με όσο πιο αληθινό και ειλικρινή τρόπο, σεβόμενος την ισορροπία που πρέπει να υπάρχει σε μια ομάδα.

- Πώς εξηγείς το ότι το «Πρωινό ΑΝΤ1» έρχεται δεύτερο στη μάχη με το «Πρωινό mou» που παρουσιάζουν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά στο MEGA;
Δεν ξέρω τι να πω γι’ αυτό. Φαίνεται ότι το προτιμούν περισσότεροι τηλεθεατές, γιατί το βρίσκουν πιο ενδιαφέρον από το δικό μας. Ομως από τις τηλεθεάσεις που κάνουμε αποδεικνύεται ότι και εμείς παίζουμε δυνατή μπάλα. Γενικώς είμαι ευχαριστημένος από την πορεία του «Πρωινού ΑΝΤ1». Απλώς οι τηλεθεάσεις που κάνουμε εμείς είναι καλές και των άλλων είναι πολύ καλές. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν μπορείς να πεις ότι τα ποσοστά τηλεθέασης της τάξης του 21% και 22% που κάνει η δική μας εκπομπή είναι μικρά. Ισα-ίσα, σε άλλη περίπτωση θα λέγαμε «τι καλά πηγαίνει». Ομως απέναντί μας έχουμε μια εκπομπή που πηγαίνει πιο καλά.

- Το συμβόλαιό σου είναι για έναν χρόνο. Θα ήθελες να συνεχίσεις και την επόμενη σεζόν στην πρωινή ζώνη;
Δεν μπορώ να πω ακόμη. Προς το παρόν πάμε να βγάλουμε όσο πιο καλά γίνεται αυτήν τη χρονιά και βλέπουμε. Είναι θέμα και του ΑΝΤ1, οπότε θα συζητήσουμε και θα δούμε.

- Δηλαδή δεν έχετε κάνει κάποια συζήτηση για το τι θα γίνει του χρόνου;
Οχι, καμία συζήτηση. Ούτε καν έχει τεθεί τέτοιο θέμα.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ
- Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στο τηλεοπτικό τοπίο δεν σκέφτεσαι, δεν ανησυχείς για το τι θα κάνεις στο μέλλον;
Μα είναι δυνατόν να μην ανησυχείς και να μη φοβάσαι; Ομως πέρα από τον φόβο, επειδή η τηλεόραση είναι ένα πολύ σκληρό πράγμα, είναι μια δουλειά στην οποία εκτίθεσαι συνεχώς και που θέλει πολύ γερό στομάχι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι καταναγκαστικά. Φέτος κάνω το πρωινό με πολύ καλή διάθεση. Προς το τέλος της σεζόν θα το δούμε για του χρόνου. Θα το συζητήσουμε και με τον σταθμό για να δούμε και τη διάθεσή του. Θα κάνει πρωινό, δεν θα κάνει πρωινό, αν θέλει αυτό το είδος ή κάτι άλλο. Είναι μια σύνθεση πολλών πραγμάτων. Αλλωστε, το αβέβαιο μέλλον είναι συστατικό αυτής της δουλειάς. Ο,τι και να έχεις καταφέρει, συνεχίζεις να ζεις με αβεβαιότητα. Δεν είναι τίποτε σίγουρο όσο και αν πιστεύεις στον εαυτό του, όσο και αν θεωρείς ότι έχεις χτίσει κάποια πράγματα. Αυτοί που έχουν τα ηνία καθορίζουν τα πράγματα πολύ περισσότερο από πριν. Εχει τελειώσει η εποχή των σταρ, η εποχή που οι παρουσιαστές επέλεγαν και απέρριπταν πράγματα. Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να μπορεί να αποφασίζει. Αν δεν το κάνει και αυτό, τότε θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι χαμένο!

- Θα κατέβαινες στην πολιτική;
Οχι βέβαια. Η πολιτική και όσα συμβαίνουν στη χώρα μας και σε όλον τον κόσμο με αφορούν πάρα πολύ και τα παρακολουθώ. Ομως η πολιτική έχει τόσα παρακλάδια, τόσα παρασκηνιακά γρανάζια, τόση διαφθορά που δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΑ...
- Με αφορμή το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» θέλω να μου πεις ποιο θεωρείς ότι είναι το ταλέντο του Φερεντίνου.
Τελευταία, με το γύρισμα που έκανα για το τρέιλερ του «Ελλάδα» με τον Ντίνο, την κούκλα, ανακάλυψα ότι μπορώ να γίνω και εγγαστρίμυθος (γελώντας). Και επειδή είναι δύσκολες εποχές, μπορεί να χρειαστεί να το εξασκήσω, να βγω στον δρόμο και να δίνω καμία παραστασούλα στις πλατείες.

- Πάντως, είναι αλήθεια ότι ο δρόμος σού πάει, με τις εκπομπές παλαιότερα όργωσες σχεδόν όλη την Ελλάδα.
Είναι αλήθεια αυτό, γιατί θεωρώ ότι στον δρόμο νιώθω άνετα και είναι το καλύτερο στούντιο για μένα. Από πιτσιρικάς έτσι ξεκίνησα με το «Ακου να δεις» και περνάω καλά μέσω της επαφής μου με τον κόσμο. Αν, λοιπόν, μπορούμε να το πούμε αυτό «ταλέντο», είναι ο τρόπος που πλησιάζω τους ανθρώπους έξω, στον φυσικό χώρο και με αμεσότητα τους κάνω να χαλαρώσουν, να ξεχάσουν ότι τους τραβά η κάμερα και να έχουμε πολλούς σουρεαλιστικούς διάλογους. Επίσης, ακόμη ένα «ταλέντο» που έχω είναι ότι θυμάμαι αριθμούς τηλεφώνων. Εχω καταγράψει στη μνήμη μου πάρα πολλούς αριθμούς. Θυμάμαι τηλέφωνα ανθρώπων ύστερα από δεκαετίες. Μπορεί να μην τους βλέπω πια, αλλά τα τηλέφωνά τους ακόμη τα θυμάμαι.

- Δηλαδή θυμάσαι το τηλέφωνο της πρώτης κοπέλας που είχες σχέση;
(Γελώντας) Βέβαια. Το όνομά της μπορεί να το έχω ξεχάσει, αλλά το τηλέφωνό της ακόμη το θυμάμαι.

Ο Φερεντίνος κρίνει τους κριτές

Το ταλέντο του Βαγγέλη Περρή είναι να πιάνει τη μέση κοινή γνώμη, το κοινό αίσθημα και να εκφράζει την άποψή του με έναν πολύ έξυπνα καυστικό αλλά και διακριτικό τρόπο. Είτε επικροτεί είτε αποδοκιμάζει κάποιον, το κάνει με ένα δικό του χιούμορ, χωρίς να προσβάλλει. Αυτός ο ιδιαίτερος τρόπος του με έχει εντυπωσιάσει πολύ. Μάλιστα, πολλές φορές σκέφτομαι κάτι για κάποιον διαγωνιζόμενο και την επόμενη στιγμή ακούω τον Βαγγέλη να το λέει. Επίσης, ταλέντο του είναι ότι δεν ξεχνάει. Θυμάται πράγματα και πρόσωπα που μπορεί να έχει δει πριν από χρόνια. Εχει μνήμη ελέφαντα!

Η Ευγενία Μανωλίδου έχει φοβερό μπρίο αλλά και φοβερή ικανότητα να μη μασάει τα λόγια της και να λέει αυτό που νιώθει. Δεν είναι εύκολο να πεις σε κάποιον ξεκάθαρα ότι δεν σου αρέσει κάτι. Η Ευγενία τσακίζει κόκαλα. Δεν χαϊδεύει τα αφτιά και, όταν ασκεί αρνητική κριτική, είναι το καλύτερό μας. Ενώ φαίνεται ότι είναι μη μου άπτου, εύθραυστη και μυγιάγγιχτη, δεν μασάει πουθενά. Αυτό είναι εντυπωσιακό. Το ότι αυτή η γυναίκα είναι πολύ «τσαμπούκι» και σε κάθε αντιπαράθεση έχει ατάκα, είναι γρήγορη και με επιχειρήματα. Αναλόγως με την περίπτωση, τον υποψήφιο που έχει κάθε φορά, βρίσκει αυτό που θα έχει ενδιαφέρον στην κριτική, ώστε να μην είναι ανιαρή και προβλέψιμη. Επίσης, είναι πολύ πιο καλή, ευαίσθητη και καλοπροαίρετη από αυτό που μερικές φορές δείχνει.

Ο Χάρης Χριστόπουλος είναι ο δύσκολος της ομάδος. Εχει πολύ πλάκα να τον βλέπεις να τα χώνει. Το ταλέντο του είναι όταν… στραβομουτσουνιάζει. Οταν δεν του αρέσει κάτι, παίρνει μια φοβερή φάτσα.

«Ο γάμος θέλει σκληρή δουλειά»

Με τη σύζυγό του ηθοποιό Σοφία Παυλίδου έχουν αποκτήσει δίδυμα αγοράκια, τον Κωνσταντίνο και τον Δημήτρη, ηλικίας σήμερα οκτώμισι ετών. Ποια είναι η συνταγή ενός πετυχημένου και ευτυχισμένου γάμου, σύμφωνα με τον Χρήστο;

«Κατ’ αρχάς, πιστεύω ότι δεν υπάρχει ευτυχισμένος γάμος. Υπάρχουν ευτυχισμένες στιγμές στον γάμο. Οταν βλέπω και ακούω κάποιους να διατυμπανίζουν την ευτυχία του γάμου τους, κάτι με ανησυχεί και με προβληματίζει. Πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν. Είναι πολύ σύνθετο το να συμβιώνεις με κάποιον, να έχεις ευθύνες, να υπάρχει το ερωτικό στοιχείο παράλληλα με τη ρουτίνα της καθημερινότητας, τις δυσκολίες της εποχής. Είναι ένα σύνολο πραγμάτων που βαραίνουν μια σχέση στο πέρασμα του χρόνου. Και για να αντέξει, χρειάζεται σίγουρα ωριμότητα και σκληρή δουλειά. Να ανανεώνεσαι, να μην αφήνεις τίποτε στην τύχη, να μην επαναπαύεσαι και να μη θεωρείς δεδομένο τον άλλο» απαντάει.Espressonews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai