Δύο νεαρές γυναίκες πήγαν να κλέψουν τη δυναμική και «αθυρόστομη» γιαγιά της ελληνικής τηλεόρασης, αλλά έφαγαν τη... σκόνη της! Η Τιτίκα Σαριγκούλη δεν «τσίμπησε» στις προκλήσεις τους, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά πως δεν θα υπήρχαν οι θύτες, αν δεν υπήρχαν και τα θύματα. Μία από τις προηγούμενες μέρες η Τιτίκα Σαριγκούλη, την οποία γνωρίσαμε και αγαπήσαμε από τον απολαυστικό ρόλο της στην τηλεοπτική σειρά «Μπαμπά μην τρέχεις», όπου τα... γαλλικά της έπεφταν βροχή, επέστρεφε από το μπάνιο της στη Βούλα και προτού μπει στο σπίτι της που βρίσκεται στο Μεταξουργείο, σταμάτησε σε ένα παρκάκι εκεί κοντά προκειμένου να μαζέψει χόρτα για τις γάτες της. Οπως ήταν σκυμμένη, είδε μπροστά της δύο κοπέλες, ηλικίας περίπου είκοσι πέντε χρόνων, που μιλούσαν άπταιστα ελληνικά και δεν άφηναν την παραμικρή εντύπωση ότι είναι αλλοδαπές, να της συστήνονται ως θαυμάστριές της.

Υποψίες

«Οι δύο νεαρές, που αρχικά δεν έδειχναν τίποτε το ύποπτο, με ρώτησαν πού μένω κι εγώ τους απάντησα “απέναντι” δείχνοντάς τους ανυποψίαστη το σπίτι μου. “Α, να μπούμε μέσα να μας κεράσεις ένα ποτήρι νερό για να δούμε την αυλή σου” πετάχτηκε αμέσως και μου είπε η μία με ύφος που άρχισε να με βάζει σε υποψίες» λέει η γνωστή ηθοποιός στην «Espresso» και συνεχίζει με το γνώριμο δυναμικό ύφος της την αφήγησή της: «“Τέτοια ώρα δεν μπορώ να δεχτώ κανέναν, άλλη ώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα” της απάντησα και άρχισα να κατευθύνομαι προς το σπίτι μου. Εκείνες όμως με πήραν από πίσω και μου έλεγαν κάτι τρελά πράγματα όπως “θα σας δώσουμε μια κρέμα για το πρόσωπό σας κι εσείς θα μας δώσετε μια γατούλα”. Αρχισα να εκνευρίζομαι και τους απαντάω: “Κορίτσια, αφήστε με ήσυχη, οι γατούλες δεν είναι... αντίδωρο για να τις μοιράζουμε”. Τη στιγμή που άνοιξα για να μπω, η μία έβαλε το πόδι της στην πόρτα και την τραβούσε προς τα έξω στριγκλίζοντας ότι ήθελε να μπει μέσα να πάρει μια γάτα. Παρ' ότι έχω πρόβλημα στη μέση, το πώς κατόρθωσα κι έκλεισα την πόρτα ούτε κι εγώ μπορώ να το εξηγήσω ακόμη. Προφανώς ήταν η δύναμη που αναπτύσσεται μέσα μας όταν αντιλαμβανόμαστε ότι κινδυνεύουμε...»

Συμμορία που χτυπά ηλικιωμένους

Η Τιτίκα Σαριγκούλη πιστεύει πως οι γυναίκες αυτές ανήκουν σε κάποια συμμορία που «χτυπάει» ανυποψίαστους ηλικιωμένους με διάφορα κόλπα (του τύπου «να σου δώσω κάτι» ή «δώσε μου κάτι», ακόμη και το να σου ζητήσουν ένα ποτήρι νερό), με σκοπό να δουν πού μένεις και προπάντων να εισχωρήσουν στο σπίτι. «Αυτό που συνέβη σε μένα μπορεί αύριο να συμβεί και σε οποιονδήποτε. Η πείνα πλέον έχει τυφλώσει τον κόσμο και ψάχνει για θύματα. Είδαν εμένα στον δρόμο και σου λέει “επώνυμη είναι αυτή, να τα λεφτά!” Αλλο τώρα αν εγώ είμαι απλήρωτη από τις περισσότερες σειρές στις οποίες έχω παίξει. Τι να πω! Εκεί που μένω έχουν κλέψει όλα τα χάλκινα χερούλια από τις παλιές εξώπορτες των σπιτιών, και στο δικό μου σπίτι το κλέψανε, που το είχα εξήντα χρόνια. Φτάνεις στο σημείο να σκέφτεσαι να βάλεις ηλεκτροφόρα καλώδια γύρω από την αυλή» καταλήγει η δυναμική γιαγιά της TV - και όχι μόνο.
Espressonews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai