Πολύ συχνά, έχω την αίσθηση ότι κάνω λάθος. Ένα από τα πράγματα που με ενοχλεί στον χαρακτήρα μου είναι το ότι αφήνω πολύ συχνά τους άλλους να με επηρεάζουν και δεν εμπιστεύομαι τη δική μου κρίση. Στη δουλειά μου πάντα φοβάμαι να εκφράσω την δική μου άποψη και αν την εκφράσω και κάνω λάθος, μετά νιώθω απίστευτες ενοχές. Αλλά κυρίως λειτουργώ ενοχικά μέσα στην οικογένειά μου. Πάντα όταν τσακώνομαι με τον άνδρα μου, ή με τον γιο μου, νιώθω ότι εγώ φταίω. Νιώθω ένοχη και όταν έχω δίκιο, αλλά κάποιες φορές ενώ ξέω πώς δεν έχω κάνει κάτι άσχημο. Τι πρέπει να σκέφτεται κανείς αν νιώθει ενοχές; 

Πώς αντιμετωπίζουμε τις ενοχές; Τι συμβαίνει όταν εμπιστευόμαστε τυφλά την κρίση των άλλων; Μιλήσαμε με την οικογεναική σύμβουλο κυρία Ερατώ Χατζημιχαλάκη.

Ενοχή είναι η επίδειξη καλών προθέσεων που δεν έχει κανείς πραγματικά. Πόσο θα επιτρέπεις στις ενοχές να σε σέρνουν από τη μύτη; Αναγνώρισε τους λόγους που σε οδήγησαν σ’ αυτές και δέξου τις συνέπειες. Μία και έξω. Δεν έχει μετά, δεν έχει αύριο. Έχεις ενοχές για κάτι που έκανες ή είπες ή για κάτι που δεν έκανες ή δεν είπες; Αναγνώρισέ το απλά και ξεκάθαρα. «Ναι νοιώθω ένοχος γι’ αυτό και είμαι έτοιμος να υποστώ τις συνέπειες της πράξης μου ή της παράλειψής μου». Madata.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai