Στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια εμφανίστηκε η Νανά Καραγιάννη, η οποία αναφέρθηκε στη νευρική ανορεξία που την ταλαιπωρεί και στον τρόπο με τον οποίο την έχει επηρεάσει το τελευταίο διάστημα. Η αγαπημένη ραδιοφωνική παραγωγός φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξη για τη θεραπεία της, ενώ μοιράστηκε με τους τηλεθεατές τους λόγους που την οδήγησαν στο σημείο όπου βρίσκεται τώρα.

Όπως η ίδια είπε: «Είμαι καλύτερα από ό,τι στο πρόσφατο παρελθόν, χειρότερα από ό,τι στο μακρινό. Δεν είναι γρίφος. Μπλεγμένο, αλλά σαφές παράλληλα». 

Μάλιστα, δεν δίστασε να αναφερθεί στα παιδικά τραύματα που έχει λόγω οικογενειακών προβλημάτων, τα οποία της κόστισαν. «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, το οικογενειακό μου περιβάλλον δεν ήταν όπως θα το ήθελα. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν οκτώ και πριν, βέβαια, δεν ήταν χαρούμενη η κατάσταση μέσα στο σπίτι» ανέφερε η Νανά Καραγιάννη. 

Παράλληλα, κοιτάζοντας φωτογραφίες από το διάστημα που ήταν υγιής, πρόσθεσε: «Είμαι σίγουρη πως θα γίνω πάλι έτσι». 

Πηγή: Yupiii

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai