Για τις γυναίκες, τα ναρκωτικά, την «κόντρα» του με τον Παντελή Παντελίδη, αλλά και για το πότε πρωτοέκανε sex μίλησε ο TUS.

Ο νεαρός ράπερ, αποκάλυψε πως αν και παλιά ήταν πιο ρομαντικός, πλέον έχει γίνει «επιφυλακτικός» με το γυναικείο φύλο:

«Έχω γίνει πιο μαζεμένος και αντικοινωνικός, γιατί δεν ξέρω εάν οι γυναίκες που έχω δίπλα μου θέλουν τον “Χρήστο το καλό παιδί” ή το μύθο του TUS. Σήμερα είμαι πιο συγκρατημένος και ψυχρός απέναντι τους».


Άλλωστε, του αρέσουν περισσότερο οι μόνιμες σχέσεις:

«Προτιμώ μια σοβαρή σχέση, που θα με κάνει να αράξω, από το να χαραμίζομαι δεξιά και αριστερά. Άλλωστε πάντα ήμουν πιο εργασιομανής, παρά πέφτουλας και καμάκι».

Μιλώντας για το πότε έκανε sex πρώτη φορά, αποκαλύπτει πως:

«Άργησα. Στα 17 μου. Η πρώτη φορά, δεν μου άρεσε. Σήμερα τις κοπέλες, τις ψάχνεις με το κιάλι. Δεν υπάρχουν!»


Ποια η σχέση του όμως με τα ναρκωτικά;

Λέει πως δεν έχει δοκιμάσει, αν και «τα έχω κάθε μέρα μπροστά μου. Δεν είμαι fan. To λέω και το εννοώ».

Στη συνέχεια, απαντά και για την «κόντρα» του με τον Παντελή Παντελίδη:

«Καμία κόντρα δεν υπάρχει. Έχω διακωμωδήσει ένα τραγούδι του, και έχει γίνει μεγάλος ντόρος. Θεωρώ ότι έχει το ταλέντο να γράφει πιασάρικα ρεφρενάκια και μελωδίες, που τα τραγουδάει ο κόσμος. Ως performer και τραγουδιστής, δεν μου αρέσει».

Τονίζει δε, πως μπορεί τα video clips του στο You Tube να κάνουν εκατομμύρια views, αλλά εκείνος δεν την έχει ψωνίσει:

«Δούλευα και πριν 10 χρόνια. Ήμουν εξίσου εργατικός, και έδειχνα τον ίδιο ζήλο. Πέρασα από το πολύ και το καθόλου. Μπορώ να προσαρμοστώ και στα δυο».

Τέλος, μιλά και για μια περίοδο που ήταν χάλια οικονομικά:

«Ζούσα, αλλά δεν ήμουν large, γιατί η μουσική δεν μου επέφερε χρήματα».

Όλα αυτά βέβαια, άλλαξαν όταν γνώρισε το Φοίβο, μιας και όπως λέει, «με έκανε να αισθανθώ ότι του αρέσω, επειδή είμαι αυτός που είμαι. H Spicy με κέρδισε, γιατί έκανε πράγματα για μένα, πριν καν υπογράψω!» Πηγή: ΕΓΩ Weekly - Star.gr

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai