Φουντώνει η κόντρα Δρυμούση - Γερμανού

Δεν έχει τέλος η κόντρα που ξέσπασε μεταξύ Βασίλη Δρυμούση και Ναταλίας Γερμανού, όταν ο πρώτος βγήκε και είπε πως...
τον έδιωξαν χωρίς δικαιολογία από το «Μες την Καλή Χαρά».

Με νέες του δηλώσεις όμως, σχολίασε τα tweets της Ναταλίας, η οποία έγραψε:

«Το φαρμάκι είναι λιποδιαλυτικό!»

Τι απάντησε ο Δρυμούσης;

«Αν θέλει κανείς να κάνει λιποδιάλυση, ας βρει άλλο τρόπο. Είναι ανάγκη από το φαρμάκι να κάνει;»

Στη συνέχεια, μιλώντας στην κάμερα του Star, όταν ρωτήθηκε αν ο Παύλος Σταματόπουλος ήταν η αιτία που τον έδιωξαν από την εκπομπή, είπε:

«Απ΄το στόμα μου άκουσες κανένα όνομα; Απομακρύνθηκα από την εκπομπή χωρίς να υπάρχει λόγος, άδικα! Είναι βεβαίως θέμα του καναλιού να κάνει ο,τι γουστάρει, αλλά η δικαιολογία που μου προτάθηκε, εμένα δεν με έπεισε».

Πρόσθεσε ακόμα, πως από τότε που μίλησε τελευταία φορά με την Ναταλία Γερμανού, δεν την έχει ξανασυναντήσει, απαντώντας έτσι στις δηλώσεις που έκανε λίγο μετά την πρεμιέρα της η παρουσιάστρια, η οποία είπε όλο νόημα, πως «οι άνθρωποι όταν με συναντάνε μου φέρονται με πολλή αγάπη, το να ακούω αρνητικά σχόλια όταν δεν είμαι παρούσα είναι κάτι που με εκπλήσσει. Γιατί όταν με βλέπουν, μου φέρονται πολύ καλά!»

Τέλος, αποκάλυψε πως παρακολούθησε την πρεμιέρα του «Μες την Καλή Χαρά»:

«Την είδα την πρεμιέρα. Μου φάνηκε μια χαρά. Και την είδα με συναισθήματα νοσταλγίας. Είμαι σίγουρη ότι η Ναταλία προσπάθησε να είμαι στην εκπομπή, αλλά το κανάλι έκρινε ότι θα έπρεπε να υπάρξει ένα άλλο σχήμα. Πιστεύω ότι η Ναταλία δεν έχει μεγάλη δυνατότητα να επηρεάσει τις αποφάσεις, κι αυτό το ξέρω από πέρυσι».

Κάντε κλικ και δείτε το βίντεο Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai