Μηνύματα αγάπης για κουράγιο στη Νανα Καραγιάννη

Λεπτό δεν αφήνει μόνη της την Νανά Καραγιάννη ο σύζυγός της, Γιάννης: το ζευγάρι ανταλλάσει μηνύματα αγάπης μέσω Facebook, ενώ ο Γιάννης...της αφιερώνει τραγούδια όλο νόημα, δίνοντάς της κουράγιο στην «μάχη» ενάντια στη νευρική ανορεξία.

«Μωρό μου καλημέρα σε σκεφτόμουν όλη μέρα που λέει και ο καλλιτέχνης Αντύπας. Χαχαχαχα! Μόλις ξεκίνησα τη μια από τις 3152 δουλειές που πρέπει να κάνουμε πλέον με την τρόικα αλλα κοίτα πόσο γρήγορα θα είμαι πάλι δίπλα σου ούτε που θα το καταλάβεις!!!!!!! Σε αγαπώ πολύ ΝΕΡΑΙΔΑΚΙ μου!!!!!!!», έγραψε το πρωί της Τρίτης στο Facebook της Νανάς ο αγαπημένος της.

Εκτός από τα λόγια αγάπης, ο σύζυγος της Νανάς Καραγιάννη φροντίζει να της δείχνει το ενδιαφέρον και τα συναισθήματά του και μέσα από τραγούδια, όπως για παράδειγμα τα «Εγώ ο Γιάννης» του Γιάννη Πλούταρχου και «Σ’ Αγαπώ Γιατί Είσαι Ωραία» από τον Γιάννη Πάριο.

«Μωράκι μου υπομονή αλλά αυτό τό τραγούδι θα τό ακούς για πάαααααααραααααααααα πολλάααααααα χρόνια όταν θα κάνω ντουζάκια γιατί ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ!!!!!!!!!!!ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΥ love love love!!!!!!!!!!!!!!!!», της έγραψε.

Τα μηνύματα στη Νανά Καραγιάννη από φίλους και ανθρώπους που την αγάπησαν μέσα από την δουλειά της δεν έχουν τελειωμό, δίνοντάς της κουράγιο να παλέψει και να βγει νικήτρια!

Μεταξύ των σημερινών μηνυμάτων είδαμε και ένα από τον γνωστό σεφ Γιάννη Γκελντή, που της έγραψε: «σε ενα πραγματικό "μαγκάκι" της ζωής, σε ένα πραγματικό αυθεντικό χαρακτήρα και υπέροχο πλάσμα όπως είσαι εσύ Νανά, σου στέλνω τις ευχές μου για εκπλήρωση του δύσκολου στόχου που έχεις θέσει με τον εαυτό σου αυτήν την φορά. Η επιτυχία είναι δεδομένη. Είσαι γεννημένη Νικήτρια. Ευχές καρδιάς. Με αγάπη Γιάννης Γκελντής».Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai