Pinterest και Instagram: Η μάχη της εικόνας στο Internet : Κάποτε ήταν τα κείμενα - οι προσωπικές πληροφορίες που περιέχονταν  σε αυτά, οι «φίλοι» που έκανες, τα «like» που έπαιρνες, ακόμα και τα

Κάποτε ήταν τα κείμενα - οι προσωπικές πληροφορίες που περιέχονταν σε αυτά, οι «φίλοι» που έκανες, τα «like» που έπαιρνες, ακόμα και τα παιχνίδια. Τώρα...το ενδιαφέρον των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στρέφεται κυρίως στις φωτογραφίες. Η ραγδαία επιτυχία δύο τέτοιων υπηρεσιών, του Pinterest και του Instagram δείχνει ότι η μάχη του ιντερνετικού μέλλοντος θα δοθεί με τις εικόνες, είτε τις δικές μας είτε εκείνες που μας αρέσουν.

Το Pinterest είναι μια νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες της να κάνουν bookmark σε ιστοσελίδες της επιλογής τους, καρφιτσώνοντας τες στον προσωπικό τους πίνακα. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιστοσελίδες οργανώνονται σε διαφορετικές θεματικές κατηγορίες και παρουσιάζονται με πολύ όμορφο τρόπο, δίνοντας έμφαση στην εικόνα και το video. Στο δυναμικό της εταιρείας εντάσσονται μόλις 16 εργαζόμενοι, αλλά το 1/5 των συνδεδεμένων χρηστών του facebook βρίσκεται καθημερινά στο Pinterest.

Θεωρείται η τελευταία λέξη της μόδας στα κοινωνικά δίκτυα και οι χρήστες μπορούν να κρεμάσουν στον πίνακά τους εικόνες των πάντων, από ξενοδοχεία και τοπία έως παπούτσια ή ρούχα. Σύμφωνα με τον δημιουργό του, τον Αμερικανό Μπεν Σίλμπερμαν, το Pinterest είναι εμπνευσμένο από την τάση μας να συλλέγουμε και να δείχνουμε τα πιο σημαντικά. «Οταν πας στο σπίτι ενός φίλου, έχεις πάντα την περιέργεια να δεις τι υπάρχει στα ράφια τους. Και αν μπορείτε να βγάλετε στο Διαδίκτυο αυτά τις ράφια, θα τραβήξετε την προσοχή πολλών ανθρώπων», εξηγεί στους «New York Times».

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μέρος της επιτυχίας αυτής της νέας κοινότητας είναι ότι βασίζεται σε μια ιδέα όλο και περισσότερο διαδεδομένη στο Διαδίκτυο, την κοινωνική επιμέλεια. «Το Ιντερνετ», εξηγεί ο Χεσούς Τερές, ιδιοκτήτης μιας ψηφιακής εταιρείας, «δεν παράγει μόνο το περιεχόμενο, αλλά γίνεται και εκδότης του, επιλέγει μέσα από τον ωκεανό των πληροφοριών και επεξεργάζεται τα ενδιαφέροντα. Ο καθένας γίνεται επιμελητής της δικής του γκαλερί για ένα θέμα. Και εάν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα γι' αυτό το θέμα, απευθύνεται σε εσάς».

Το Pinterest έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές ως εργαλείο για τη δημοσίευση περιεχομένου για τη μόδα, τη διακόσμηση, τα τρόφιμα και τα ταξίδια. Αυτό που το καθιστά διαφορετικό από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook και το twitter, σύμφωνα με τον Τερές, είναι ότι δείχνει το κάθε άτομο όπως θα ήθελε να είναι. «Με μια ματιά δείχνετε ό,τι υπάρχει στο μυαλό σας: ταινίες που σας εμπνέουν, τα ρούχα που σας αρέσουν, το σπίτι που ονειρεύεστε».ΤΑ ΝΕΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai