Νικολούλη: "Δεν μου λείπει η τηλεόραση" : Μπορεί η Αγγελική Νικολούλη εδώ και καιρό να είναι μακριά από την τηλεόραση, όμως όπως αποκάλυψε και η ίδια δεν της λείπει καθόλου και έχει

Μπορεί η Αγγελική Νικολούλη εδώ και καιρό να είναι μακριά από την τηλεόραση, όμως όπως αποκάλυψε και η ίδια...δεν της λείπει καθόλου και έχει πάρα πολλά πράγματα που θέλει να κάνει.

«Γράφω βιβλίο το οποίο όπου να’ ναι το ολοκληρώνω. Θα λέγεται “Φώς στο τούνελ” και θα έχει και το τίτλο της κάθε υπόθεσης», είπε η Αγγελική Νικολούλη προσθέτοντας ότι αυτόν τον καιρό που λείπει από την τηλεόραση έχει ηρεμήσει πάρα πολύ.

«Η τηλεόραση δεν μου λείπει. Ζω και χωρίς αυτήν. Απλά μου λείπουν οι τηλεθεατές και οι εκπομπές γιατί πιστεύω ότι θα κάναμε καλή δουλειά», είπε. Όσο για το πότε θα δούμε και πάλι το «Φώς στο τούνελ», η δημοσιογράφος ήταν αισιόδοξη.

«Ελπίζω να λυθούν τα προβλήματα και από τον Σεπτέμβριο και μετά να ανάψουμε τα φώτα», είπε χαρακτηριστικά.

Πάντως μη νομίζετε ότι η ίδια κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Όπως είχε γράψει και το star.gr η Αγγελική Νικολούλη πριν από λίγο καιρό βρέθηκε στην Αμερική και εκεί από ότι άφησε να εννοηθεί υπάρχουν πολλές επιλογές.

«Θα δούμε τι θα κάνουμε στην Αμερική. Όλα είναι ανοιχτά. Από Μάιο και μετά θα δω τι θα κάνω. Τώρα είμαι αφοσιωμένη στο βιβλίο μου», είπε.

Και επειδή πολλά ακούγονται, η δημοσιογράφος δεν παρέλειψε να δούμε κάποιες από τις υποθέσεις που έχει χειριστεί να γίνονται τηλεοπτική σειρά ή ακόμα και ταινία. Πηγή: Μεσημεριανή Μελέτη Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai