Τι εκνεύρισε την Φαίη Σκορδά στον αέρα της εκπομπής; : Με τον τίτλο της συνέντευξης που έδωσε στο «ΤV ΖΑΠΙΝΓΚ» εκνευρίστηκε η Φαίη Σκορδά.«Δεν το έχω πει ποτέ μου αυτό σε καμία συνέντευξη… Το έχεις  

Με τον τίτλο της συνέντευξης που έδωσε στο «ΤV ΖΑΠΙΝΓΚ» εκνευρίστηκε η Φαίη Σκορδά...

«Δεν το έχω πει ποτέ μου αυτό σε καμία συνέντευξη… Το έχεις πει εσύ;» ρωτά τον Γιώργο Λιάγκα και συνεχίζει εμφανώς εκνευρισμένη:
«Είναι πολύ ωραία συνέντευξη, αλλά δεν έχω πει ποτέ μου πως θέλω να χωρίσουμε αλλά δεν μας αφήνει η κρίση. Έχω πει ότι κάποια στιγμή θέλουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό τηλεοπτικά, αν υπάρχει τηλεόραση και αν υπάρχουν προγράμματα!»
Κάντε κλικ και δείτε το σχετικό απόσπασμα από το «Πρωινό mou» Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai