Βούρου:" Όταν έμαθα την αλήθεια για τον πατέρα μου έπαθα σοκ" : Καλεσμένη στην Τατιάνα και στην εκπομπή «Μίλα» ήταν σήμερα η Μαρία Λουίζα Βούρου, η οποία εξομολογήθηκε όλα της τα συναισθήματα μόλις έμαθε ότι τελικά ό  

Καλεσμένη στην Τατιάνα και στην εκπομπή «Μίλα» ήταν σήμερα η Μαρία Λουίζα Βούρου, η οποία εξομολογήθηκε όλα της τα συναισθήματα μόλις έμαθε ότι τελικά ό άνθρωπος που για τόσα χρόνια γνώριζε για πατέρα της, ο Γ. Βούρος, δεν ήταν ο βιολογικός της πατέρας...
«Όταν ο πατέρας μου, μου ζήτησε πρώτη φορά να κάνουμε test DNA έπαθα ένα μικρό σοκ, αλλά ήμουν πολύ σίγουρη ότι ήμουν κόρη του. Εγώ θεωρούσα και θεωρώ ότι μοιάζω με τον μπαμπά μου. Όταν αποκαλύφθηκε η αλήθεια έπαθα μεγάλο σοκ», εξομολογήθηκε.
Παραδέχθηκε μάλιστα ότι όταν έμαθε τα νέα από το τηλέφωνο , ένιωσε θυμό και για τους δύο γονείς της.
«Θυμό νιώθεις και για τους δύο εκείνη τη στιγμή. Ένιωθα ότι και οι δύο μου είχαν κάνει κάτι. Τι πρώτες δύο μέρες δεν μπορούσα να κάτσω καν να σκεφτώ με ηρεμία τι πρέπει να κάνω, πώς να συνεχίσω τη ζωή μου. Μετά όμως κάθισα και αξιολόγησα του μου έχει προσφέρει ο καθένας. Συζήτησα και με τους δύο και συνεχίσαμε τη ζωή μας», τόνισε.
Μάλιστα συνεχίζει ακόμα και τώρα να αποκαλεί τον Γ. Βούρο πατέρα της και η σχέση τους παραμένει εκείνη που έχει ένας γονιός με το παιδί του. Άλλωστε η Μαρία Λουίζα δε θέλησε να μάθει ποτέ τον βιολογικό της πατέρα και συνεχίζει πλέον τη ζωή της, όπως έκανε πάντα.Star.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai