Ποιος "έκλεψε" το i-Pad της Ελένης Μενεγάκη;

Φιλότιμες προσπάθειες κάνει η Ελένη Μενεγάκη να συμφιλιωθεί με την τεχνολογία, αλλά δεν τα καταφέρνει πάντα! Μία τα παιδιά της, της...
«κλέβουν» το i-Pad και μια το i-Pad της, κάνει του… κεφαλιού του.
«Τα παιδιά μου, μου πήραν το i-Pad και δεν μου έλεγαν που το είχαν», ήταν το μήνυμα που πόσταρε στους Twitterόφιλους της η παρουσιάστρια για να τους απολογηθεί για την ιντερνετική της «απουσία».
Την επόμενη μέρα πόσταρε ξανά: «Καλημέραααα… Τελικά κοιμήθηκα 5 λεπτά πριν ξεκινήσουν οι Αρβύλα. Πώς είναι τα κεράκια σας σήμερα;»
Όπως καταλάβατε, ήθελε να πει τα κεφάκια σας, αλλά είπαμε. Το i-Pad της δεν την υπακούει:
«Όχι τα κεράκια, τα κέφια σας σήμερα», εξήγησε και μετά… άρχισε τις απορίες!
«Μόνο στο δικό μου i-Pad γίνεται αυτό; Γράφω άλλο, εμφανίζει άλλη λέξη. Οι τόνοι μπαίνουν μόνοι τους! Είναι δυνατόν να τους βάζω εγώ;;; Το ίδιο γίνεται και στο κινητό μου. Γιατί όμως;;;;» star.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai