Ελένη Μενεγάκη: «Δεν ξέρω γιατί μου τα χώνει ο Ζαχαράτος»

Η Ελένη Μενεγάκη σήμερα στην εκπομπή ξεφύλισσε τα περιοδικά και έτσι όπως γυρνούσε σελίδες και κοιτούσε παλιές φωτογραφίες έπεσε πάνω...
σε μια φωτογραφία όπου ήταν με τον Τάκη Ζαχαράτο.
Τότε η Ελένη Μενεγάκη προς έκπληξη των περισσοτέρων αναφέρθηκε στην κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσά στην παρουσιάστρια και τον μίμο. Η Ελένη Μενεγάκη, είπε, χαρακτηριστικά: «Βλέπω εδώ κάτω στιγμές με τον Τάκη Ζαχαράτο έχω γελάσει τόσο πολύ… Μην κοιτάτε σήμερα που μου τα χώνει… Δεν ξέρω γιατί μου τα χώνει… του ΄χω λείψει φαίνεται! Εντάξει εγώ μένω στις καλές στιγμές μας. Δεν ξέρω γιατί μου τα΄χώνει. Εγώ του στέλνω την αγάπη μου πολλά φιλιά, δεν έχω ποτέ με κανέναν κανένα πρόβλημα…» Και συνέχισε, λέγοντας πως με τον Τάκη Ζαχαράτο έχει περάσει πολύ ωραία χρόνια, επί εποχής ΑΝΤ1, και έχει διασκεδάσει πάρα πολύ τόσο η ίδια όσο και οι τηλεθεατές. Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai