Νόνη Δούνια: «Εγώ χτύπησα την πόρτα του ΣΚΑΪ»

Η Νόνη Δούνια τα τελευταία χρόνια μετά το μόντελινγκ, παρουσίαζε εκπομπή στο Mega για νέες μανούλες και ειδικοί συμβούλευαν...πώς να φροντίζουν καλύτερα τα παιδάκια τους . Μετά τη λήξη της συνεργασίας της με το Μεγάλο Κανάλι η παρουσιάστρια βρέθηκε στο ΣΚΑΪ να παρουσιάζει μια εκπομπή ίδιου περιεχομένου. Μάλιστα παραδέχεται πως εκείνη χτύπησε τη πόρτα του σταθμού για να τους προτείνει την εκπομπή. «Τα δυο πρώτα χρόνια αφότου γέννησα τα παιδιά μου, είχα αποφασίσει να μην εργαστώ. Ήθελα, όμως, πάντα να είμαι ανεξάρτητη και να έχω το δικό μου πορτοφόλι. Κι αν δεν έκανα τηλεόραση, θα έκανα κάτι άλλο. Βεβαίως, αυτό που κάνω τώρα το κυνήγησα η ίδια. Δεν με πήραν από το ΣΚΑΪ και μου είπαν “ελάτε να κάνετε εκπομπή”. Εγώ τους χτύπησα τη πόρτα και τους είπα: “σας έχω φέρει προτάσεις δείτε αν σας ενδιαφέρουν”», δήλωσε στο people. Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai