Stan: "Ανήκω στη γενιά των 500 ευρώ"

«Αν μου’ φταναν τα λεφτά», «Ταξίδεψέ με»: Είναι μόνο δύο από τα κομμάτια του Stan, τα οποία με το που ακούστηκαν στα κλαμπ και τα ραδιόφωνα, έγιναν super hits. Κι όμως, ο πασίγνωστος ράπερ...κρατά χαμηλούς τόνους και μιλά «προσγειωμένα» και έχοντας πλήρη επίγνωση των δυσκολιών του επαγγέλματός του.
«Το κομμάτι που έχει τον τίτλο ‘αν μου’φτάναν τα λεφτά’ μιλά μεν για τα χρήματα, αλλά κυρίως θέλει να περάσει το μήνυμα ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα από αυτά. Τα λεφτά είναι απαραίτητα, αλλά εάν υπάρχει αγάπη, ιδίως μέσα σε ένα σωστό οικογενειακό περιβάλλον, με καλούς γονείς και ήρεμες συνθήκες, όλα φτιάχνουν», δήλωσε χαρακτηριστικά στο Made in Star o τραγουδιστής.
O Stan, το πραγματικό όνομα του οποίου είναι Στράτος Αντιπαριώτης, κέρδισε από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στα μουσικά πράγματα την προτίμηση και την αγάπη των νέων. Μέχρι πρότινος έμενε μόνιμα στην Πάρο και σπούδασε κάτι εντελώς άσχετο με την μουσική: Ηλεκτρολογία. Εχει κάνει δεκάδες δουλειές και έχει δυσκολευτεί πάρα πολύ μέχρι σήμερα. «Εχω παλέψει πάρα πολύ στην ζωή μου και δεν με έχει βοηθήσει κανείς. Εκτός από τους φίλους μου. Εχω δουλέψει σε οικοδομή, έχω κάνει τον σερβιτόρο, έχω κάνει τα πάντα. Ο,τι μπορεί να φανταστεί ο καθένας σας. Όμως, δεν το έβαλα και ούτε πρόκειται να το βάλω κάτω», είπε, ενώ ερωτώμενος για το εάν ανήκει στην γενιά των 500 ευρώ, ήταν άμεσος και κατηγορηματικός. «Φυσικά και ανήκω στην συγκεκριμένη γενιά, θέλει και ρώτημα;»
Τί συστήνει στους νέους, τέλος, ο Stan; «Υπομονή. Εύχομαι σε όλους να βρείτε αυτό που ψάχνετε και έχετε πραγματική ανάγκη». Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai