Ζαρίφη: "Θα ήθελα να είμαι με τη Ναταλία"

«Θα 'μαι μες στην καλή χαρά από μόνη μου, από ψυχολογία. (…) Είναι μία υπόθεση που είναι ομιχλώδης ακόμα. Κατά...
τα δικά μου τα δεδομένα, δεν θα είμαι, αλλά είναι λίγο μπερδεμένη υπόθεση για το “Μες στην καλή χαρά”. Αν με ρωτάς αν θα ήθελα να είμαι με τη Ναταλία, προφανώς και ναι, μην τρελαθούμε κιόλας!» δήλωσε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» η Κατερίνα Ζαρίφη. Ξεκάθαρη απάντηση δεν έδωσε ούτε και για όσα ακούγονται για το «Just».
«Το “Just The 2 Of Us” ήταν από τα παιχνίδια που έλεγα “τι ωραίο που είναι”, είναι και φιλανθρωπικό που, αν δεν το πάρεις τύπου "αύριο θα βγάλω cd", θα περάσεις και καλά». Μάλλον, τα πάντα είναι ανοικτά για την Κατερίνα. Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai