Τάσος Ρούσσος: «Εδώ και περίπου δυο χρόνια ζω και εργάζομαι στο Μιλάνο»

Ο στυλίστας Τάσος Ρούσσος, που έγινε γνωστός και κέρδισε τις εντυπώσεις μέσα από την εκπομπή του ALTER «H Ελλάδα παίζει», αυτές τις ημέρες...βρίσκεται στην Ελλάδα για καλοκαιρινές διακοπές. Σε πρόσφατη συνέντευξή του εξήγησε γιατί έχουμε να τον δούμε τόσο καιρό. Μίλησε για τα καινούργια επαγγελματικά σχέδιά του στο Μιλάνο, τη νέα ζωή του και τις συνεργασίες του. «Αποφάσισα να ακολουθήσω το όνειρό μου και να δραστηριοποιηθώ σε μία άλλη χώρα. Εδώ και περίπου δυο χρόνια ζω και εργάζομαι στο Μιλάνο πάνω στον σχεδιασμό ρούχων σε μεγάλες, επώνυμες εταιρείες. Οι νέες συνεργασίες μου είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και πραγματικά νιώθω τυχερός, γιατί ούτε στο όνειρό μου τις είχα φανταστεί. Συνεργάστηκα με την εταιρεία της Victoria Beckham στον σχεδιασμό της σειράς ρούχων της. Επίσης, δούλεψα με ιταλική εταιρεία πάνω στον σχεδιασμό αξεσουάρ, όπως τσάντες και παπούτσια. Μάλιστα, ένα από τα σχέδια παπουτσιών που έκανα, έχει μπει στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Είναι το μοντέλο που το τακούνι βγαίνει και γίνεται κραγιόν», δήλωσε στην espresso. Όσο για το αν του λείπει η τηλεόραση απάντησε: «Όχι, δεν μου λείπει. Αντιθέτως, έχω μια ευχάριστη ανάμνηση και δεν κρύβω ότι είχα και κάποιες προτάσεις ξανά, και τις συζήτησα». Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai