Πέτρος Φιλιππίδης: «Ενοχλώ επειδή κάνω πολλές παραστάσεις»

Ποια λύση βλέπει ο Πέτρος Φιλιππίδης στο πρόβλημα των στοχευμένων, κατά τη γνώμη του, κριτικών; «Κατ΄ αρχάς πιστεύω...ότι πρέπει να βγαίνουν κάποιοι από εμάς και να μιλούν. Όπως έκανε ο Κιμούλης -και καλά έκανε. Αυτό κάνω κι εγώ. Μιλάω, δίνω απαντήσεις. Ξέρω ότι ενοχλώ επειδή κάνω πολλές παραστάσεις, επειδή σκηνοθέτησα Αριστοφάνη στην Επίδαυρο και μπορεί να μη θέλουν να έχω συνέχεια. Είναι μια σειρά από μικροσυμφέροντα που φέρνουν ανθρώπους αντιμέτωπους. Εγώ έχω επιθυμία να δουλέψω με τον Μαστοράκη, τον Κακλέα, τον Ευαγγελάτο. Και όλοι αυτοί με έναν ύπουλο και περίεργο τρόπο μας φέρνουν απέναντι. Κάθονται κάποιοι στα γραφεία τους και θέλουν να μη συνεργαστεί ο εμπορικός ηθοποιός με τον ποιοτικό σκηνοθέτη. Και εγώ δεν θέλω να μπω σε αυτό το καζάνι. Θέλω να κρατήσω την απόστασή μου. Γι΄ αυτό μιλάω. Για να μην μπορούν να κάνουν οι άλλοι ό,τι θέλουν. Και πολύ θα ήθελα αυτή να είναι η τελευταία μου συνέντευξη». Πηγή: Βήμα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai