Πετρούλα: «Θα μπορούσα να μην είχα ζήσει»

Ένα μήνα μετά το ατύχημά της , η Πετρούλα Κωστίδου ευχαριστεί τον Θεό που είναι ζωντανή. «Όταν κάθομαι και κάνω έναν απολογισμό του τι συνέβη και σκέφτομαι όλα αυτά...που μου είπαν οι γιατροί , ότι θα μπορούσα να μην είχα ζήσει, όταν βλέπω ότι είμαι ζωντανή και πατάω στα πόδια μου, αισθάνομαι ότι είμαι πολύ τυχερή, γιατί διαφορετικά θα ήμουν αχάριστη», δήλωσε η Πετρούλα στην εφημερίδα Espresso και συνέχισε λέγοντας: «Ακόμη και στο νοσοκομείο ένιωθα τυχερή, όταν βγήκα από τον διάδρομο και είδα πόσοι άνθρωποι υποφέρουν από αρρώστιες». Η Πετρούλα αν και ακολουθεί ακόμη την φαρμακευτική αγωγή, αφού δεν έχει αναρρώσει πλήρως θέλει να βρεθεί κοντά στο κοινό της και γι’ αυτό τον λόγο κάθε Σάββατο θα βρίσκεται και σε ένα διαφορετικό νησί για να κάνει το δικό της show. Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai