Θάνος Καλλίρης: «Προχωράω σε αγωγή για το Video clip μου»

Για την περιπέτεια που έχει τον τελευταίο καιρό με το Video clip του, το οποίο δεν είναι ακόμα έτοιμο με υπαιτιότητα σύμφωνα...με τον Θάνο Καλλίρη του σκηνοθέτη, μίλησε ο γνωστός τραγουδιστής. «Στις 25 Απριλίου εγώ και οι συνεργάτες μου κάναμε ένα ραντεβού με τον σκηνοθέτη του βιντεοκλίπ. Κανονίσαμε όλες τις λεπτομέρειες, στις 26 του μήνα του έδωσα την προκαταβολή και την 1η Μαΐου έγιναν τα δικά μου γυρίσματα. Η ημερομηνία παράδοσης που είχαμε συμφωνήσει ήταν η 10η Μαΐου, είχε δηλαδή 10 μέρες στην διάθεσή του για τα συμπληρωματικά γυρίσματα που ήθελε να κάνει και το μοντάζ. Το τραγούδι κυκλοφορούσε στις 16 του μήνα, οπότε όλα ήταν τακτοποιημένα. Τελικά, μέχρι αυτή τη στιγμή δεν μου το έχει παραδώσει, γνωρίζοντας βέβαια ότι μου έχει κάνει πολύ μεγάλη ζημιά. Του έκανα εξώδικο, δεν είχα καμία απάντηση οπότε προχωράω σε αγωγή» τόνισε σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai