Μανωλίδου: Θα μείνει εκτός τηλεόρασης τη νέα σεζόν;

Εκτός τηλεοπτικών θα μείνει η Ευγενία Μανωλίδου την επόμενη σεζόν; Έτσι φαίνεται από όσα τουλάχιστον...
είπε η ίδια. «Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι», είπε στο… πάρτι του καναλιού. Εμ, αν είχε πει «ναι» στο «Master Chef junior», που φημολογείται ότι της είχε γίνει πρόταση για να πάει στο «Dancing daily», που… κόπηκε, θα την βλέπαμε και του χρόνου. Πάντως, δεν μετανιώνει για τίποτα η Ευγενία, καθώς, όπως είπε «μέσα από το «Dancing daily» κέρδισα εμπειρία, δεν έχασα». Τι πιστεύει όμως ο Άδωνις Γεωργιάδης για την εμφάνιση της στην τηλεόραση; «Η Ευγενία έχει μάθει να ακούει και για αυτό είναι σε καλό δρόμο… Είμαι πάντα θαυμαστής της», είπε. Και έτσι για να ξέρετε… το Ευγενάκι έχει πολλές προτάσεις για την tv. «Δεν έχω πει «ναι» σε όλα τα προγράμματα που μου έχουν γίνει. Μετά από πολλές συζητήσεις έχω κάνει, ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα», είπε. Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai