Χατζηνικολάου:  Έφτασα κοντά στο θάνατο!

Μία πραγματική αποκάλυψη κάνει ο Νίκος Χατζηνικολάου μέσα από συνέντευξή του, μιλώντας για την πρόσφατη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του που παραλίγο...να του στοιχίσει ακόμα και την ίδια του τη ζωή. «Έφτασα πολύ κοντά στον θάνατο και αυτό με έχει κάνει να βλέπω τη ζωή αλλιώς, να χαίρομαι, να ρουφάω την κάθε στιγμή μου. Μιζεριάζω λιγότερο, γκρινιάζω λιγότερο και έχω πιο αισιόδοξη και θετική ματιά» παραδέχτηκε ο anchorman του Alter και πρόσθεσε: «Τώρα το να κλαίει ένα πιτσιρίκι το βράδυ, να ξυπνήσω και να το πάρω αγκαλιά το θεωρώ χαρά της ζωής. Όλα τα πράγματα τα χαίρομαι διαφορετικά». Ο ίδιος αποφεύγει σε ερώτηση της δημοσιογράφου να πει τι ακριβώς συνέβη, σίγουρα όμως επρόκειτο για μία δύσκολη φάση της ζωής του που κατάφερε μαζί με την οικογένειά του να κρατήσουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ακόμη, ο ίδιος μιλώντας για την κρίση στο Alter αποκάλυψε πως ήταν αποφασισμένος να δώσει μέχρι και το σπίτι που έχει και είναι το μοναδικό περιουσιακό του στοιχείο. Ενώ, δηλώνει έτοιμος να συνεχίσει το έργο του στο χώρο της δημοσιογραφίας. “Είμαι μόνο 49. Νιώθω ότι είμαι ακόμη στη μέση της διαδρομής μου. Νιώθω νέος”, δήλωσε. “Έγινα διευθυντής, έγινα πρόεδρος σε κανάλι και διευθύνων σύμβουλος. Και τα απομυθοποίησα όλα”, είπε και αναφορικά με το αν θα επίστρεφε στο Mega, πρόσθεσε το εξής: “Στη ζωή δεν λέω ποτέ “όχι”. Όμως στο Mega όπως είναι σήμερα θα δυσκολευόμουν πολύ να γυρίσω. Πιστεύω ότι δεν χωραώ σε αυτό το δελτίο ειδήσεων”. Πηγή: DownTown

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai