Αχιλλέας Μπέος: "Είμαι στις συνομιλίες αλλά δεν  δωροδόκησα,δεν εκβίασα"

Ο Αχιλέας Μπέος από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος μίλησε για πρώτη φορά από την ημέρα που συνελήφθη για το σκάνδαλο με τα στημένα παιχνίδια...
στον ραδιοφωνικό σταθμό sport fm Μαγνησίας και υποστήριξε ότι δεν υπάρχει αδίκημα. «Στις συνομιλίες, που δεν αντιλέγω ότι είμαι εγώ, ούτε δωροδοκώ, ούτε χρηματίζω, ούτε απειλώ, ούτε εκβιάζω κανέναν» σημείωσε. Κατηγόρησε για μια ακόμη φορά τον Νικόλα Πατέρα και τον Αλέξη Κούγια ότι βρίσκονται πίσω από την υπόθεση την οποία χαρακτήρισε σκευωρία. Ο Αχιλέας Μπέος υποστηρίζει ακόμη ότι δεν υπάρχει λόγος να κρατείται προφυλακισμένος ενώ μάλλον κατανοεί ότι αυτή η ιστορία δεν θα τελειώσει πολύ γρήγορα. «Είμαι σίγουρος ότι οι δικαστές δεν θα επηρεαστούν από τις πιέσεις. Είναι δυνατόν να προφυλακίζονται άνθρωποι γιατί είναι ύποπτοι φυγής; Έχω πέντε παιδιά. Που να πάω;». Εγώ εδώ που βρίσκομαι και θα είμαι μέχρι τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο ή τέλος πάντων να αποφασίσουν οι αξιότιμοι δικαστές. Τάσεις φυγής δεν έχω.» πρόσθεσε. Ο Νικόλας Πατέρας όταν ενημερώθηκε για όσα του καταλογίζει ο Αχιλλέας Μπέος δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο. Το όνομα του Αλέξη Κούγια αναφέρεται και στην συνομιλία του συλληφθέντα Γιώργου Τσακογιάννη με κάποιον άγνωστο και στην οποία ουσιαστικά υπάρχουν απειλές για τον γνωστό ποινικολόγο.
Γ: Αυτός ο καραγκιόζης που βγαίνει τώρα να κάνει ντόρο, ο Κούγιας, βγαίνει τώρα ξέρεις γιατί;
Α: Είπε και σένα ε;
Γ: Εντάξει δεν πρέπει να φάει πέντε σκαμπίλια στα πόδια τώρα; Τέλος πάντων ξέρεις κάτι μη του κάνεις τώρα καμιά χάρη με τον μ…
Α: Τρελός είσαι ρε
Γ: Αυτός ξέρεις γιατί τα κάνει αυτά;
Α: Για να ανέβει
Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai