Για το Next Top Model αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσει σύντομα ένα παιδί μίλησε η Βίκυ Καγιά. Η ξανθιά παρουσιάστρια - μοντέλο βρέθηκε...στο κατάστημα καλλυντικών της Τζένης Μπαλατσινού και αποκάλυψε στο Star τις σκέψεις της για το ενδεχόμενο να ολοκληρώσει την ευτυχία της με ένα παιδί. «Με γνώρισες σε μια εποχή που ήταν η πιο τσιτωμένη και η πιο έντονη της ζωής μου και είχα χάσει και λίγο τον εαυτό μου και φαινόταν και στο πρόσωπό μου... Τώρα ηρέμησα γιατί ξεκουράστηκα» τονίζει "αγχωμένη" να δικαιολογήθει η Βίκυ Καγιά. Και τώρα που ξεκουράστηκες δηλαδή Βίκυ, θα βάλεις… πλώρη για κανένα κουτσούβελο; «Δεν βάζω πλάνα και προγράμματα το έχετε καταλάβει αυτό για μένα, τα κάνω όλα τελευταία στιγμή» δηλώνει η όμορφη παρουσιάστρια. «Όταν είναι η ώρα η δική μου, στο κάρμα μου να μου έρθει ένα μωρό, καλώς να έρθει. Πάντως διάθεση υπάρχει και από τους δυο μας» συμπληρώνει αινιγματικά. Αφού, λοιπόν, «ξεκαθαρίσαμε» (που λέει ο λόγος) τα προσωπικά, η Βίκυ Καγιά μας μίλησε και για τα επαγγελματικά. Ερωτηθείσα για την αναμπουμπούλα στο σόου και τις αποχωρήσεις η όμορφη Βίκυ σημείωσε πως είναι σκληρή δουλειά το μόντελινγκ και δε το αντέχουν όλες: «Είναι απλό: κάποια τα κορίτσια τα φωτογραφίσαμε αλλά δεν έβγαλαν αυτό που θέλαμε κι έπρεπε να αποχωρήσουν. Κάποιες άλλες, όμως, δεν άντεξαν την ένταση αυτής της σκληρής δουλειάς. Το μόντελινγκ είναι απαιτητικό». Άραγε τι έχει να πει η «δασκάλα» Καγιά για τις Αναφορικά με τις δύο… τάξεις Next Top Μodel, άραγε τι έχει να πει η «δασκάλα» Καγιά; Ήταν καλύτερη η περσινή ή η φετινή; «Οι περσινές ήταν λίγο πιο ανέμελες και το έβρισκαν σαν παιχνίδι. Οι φετινές είναι λίγο πιο συγκεκριμένες , πωρωμένες και θέλουν κάποια πιο συγκεκριμένα πράγματα. Δεν είναι βέβαια κακό να ξέρεις τι θέλεις για εσένα. Απλά δεν πρέπει να ξεπερνάς το όριο» τονίζει η Βίκυ Καγιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai