Η σημερινή εικόνα της λαμπερής, γυμνασμένης, βαμμένης και πάντοτε καλοχτενισμένης Χριστίνας Κολέτσα δεν έχει καμία σχέση με αυτή της παιδικής της ηλικίας, όταν η βία ήταν καθημερινή κατάσταση μέσα στο σπίτι της. Για πρώτη φορά, η νεαρή τραγουδίστρια αποκαλύπτει ότι...ο πατέρας της χτυπούσε την μητέρα της. Η τραγουδίστρια μίλησε για την ψυχολογική και σωματική βία που έχει ζήσει μέσα στο σπίτι της σε ολόκληρη την παιδική της ηλικία, όταν ο πατέρας της κακοποιούσε την μητέρα της, πράγμα που δεν είχε μοιραστεί με κανέναν μέχρι σήμερα. «Έχω ζήσει βία που προερχόταν από τον πατέρα μου, μέσα στο σπίτι μου. Υπάρχουν ακόμα εικόνες χαραγμένες μέσα μου από τα παιδικά μου χρόνια. Εγώ όλα αυτά τα έχω υποστεί στο ψυχολογικό κομμάτι, ενώ η μητέρα μου γενικότερα. Αυτό που έζησα σαν παιδί όμως το χρησιμοποίησα για να γίνω δυνατή. Θα μπορούσα να έχω αντιδράσει άσχημα μεγαλώνοντας, να διανύσω μία κακή πορεία. Επέλεξα όμως να ζήσω μία διαφορετική ζωή από την παιδική μου, χωρίς να επηρεαστώ από αυτή. Πώς είναι όμως όταν ένα παιδί κλείνεται το δωμάτιό του για να μην βλέπει αυτή την κατάσταση; «Το χειρότερο λάθος στην ιστορία είναι ότι δεν ήμουν αμέτοχη. Είχα αναλάβει τον ρόλο του γονιού. Δεν ήμουν ποτέ παιδί, αφού από επτά χρονών που θυμάμαι τον εαυτό μου, είχα ρόλο ενήλικα. Και εκεί οφείλεται και ο τωρινός παλιμπαιδισμός μου. Δεν αντιλαμβάνεσαι ποτέ ότι σου κλέβουν την παιδικότητα όταν συμβαίνει. Μεγαλώνοντας, συνειδητοποίησα τις καταστάσεις και ξέρω πια ότι όσα συνέβησαν έγιναν από την ανωριμότητα του γονιού μου». Το εξίσου άσχημο που αποκάλυψε η Χριστίνα Κολέτσα είναι ότι και η ίδια έχει πέσει θύμα κακοποίησης από σύντροφό της. Σε έχει χτυπήσει ποτέ σύντροφός σου;, ρωτήθηκε. «Ναι, ευτυχώς όμως όχι σε σημείο να ματώσω. Είδα γρήγορα την συνέχεια και αποφάσισα αστραπιαία να μην επιτρέψω στον εαυτό μου να βιώσει κάτι τέτοιο ξανά. Εφυγα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai