Με μια επιστολή - ποταμό ο Αντώνης Ρέμος δίνει επίσημη απάντηση στην διαμάχη του με την δισκογραφική εταιρεία Sony και απαντά στα περί δέσμευσης της περιουσίας του για 2 χρόνια. Όπως λέει, όλα...
είναι ψεύδη με στόχο να βλάψουν το ίδιο, την οικογένειά του και την καριέρα του, ενώ κατηγορεί την Sony Music πως είναι πίσω από την διαρροή αυτών των πληροφοριών στα μέσα ενημέρωσης! «Είναι απολύτως ψευδή τα περί δήθεν δέσμευσης της περιουσίας μου από της εταιρεία Sony, όπως είναι και απολύτως ανακριβή τα περί δήθεν νομικής ανικανότητάς μου να εισπράξω αμοιβές από την εργασία μου. Όλα αυτά τα ευφάνταστα δεν είναι παρά κατευθυνόμενα εφευρήματα που μοναδικό σκοπό έχουν να βλάψουν εμένα και την οικογένειά μου, καθώς και να μου προκαλέσουν ζημιά στην επαγγελματική μου πορεία», γράφει ο τραγουδιστής. Παράλληλα, περνά στην αντεπίθεση και κατηγορεί ευθέως την δισκογραφική εταιρεία για «πόλεμο λάσπης και κατασυκοφάντησης», που τον αποδίδει στο ότι δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του όταν αυτό έληξε! «Η αποικιοκρατική άποψη της συνεργασίας είναι συνήθης για τη Sony, η οποία στην πορεία των χρόνων έχει απολέσει πληθώρα καλλιτεχνών για το λόγο αυτό», προσθέτει ο τραγουδιστής και δηλώνει περήφανος που δεν συνέχισε την συνεργασία του μαζί της. Τέλος, ο Αντώνης γνωστοποιεί πως θα προσφύγει στην δικαιοσύνη για την επίθεση που δέχεται από την Sony και επισημαίνει: «ευτυχώς για τους καλλιτέχνες, εταιρείες υπάρχουν πολλές. Δυστυχώς για τις εταιρείες, ο κάθε καλλιτέχνης είναι μοναδικός. Δυστυχώς για τη Sony, η ελληνική δικαιοσύνη και βλέπει και ακούει και κρίνει με μοναδικό γνώμονα το νόμο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai