Η παρουσιάστρια Κατερίνα Ζαρίφη, 34, αποκαλύπτει πως έχασε 15 κιλά, εξηγεί...στο Ρeople για ποιούς λόγους είχε παχύνει στο παρελθόν και παραδέχεται πως εσωτερικά αισθάνεται Τop Μodel!


Πώς κατάφερες να χάσεις 15 κιλά;

Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να τα χάσω, δεν περίμενα ότι θα τα καταφέρω. Είναι πολύ δύσκολο να πεινάς και να μην μπορείς να φας επειδή δεν πρέπει. Όποιος λέει πως η απώλεια κιλών είναι εύκολο πράγμα, λέει ψέματα. Για να χάσω αυτά τα 15 κιλά, μπήκα σε διατροφικό πρόγραμμα και αναγκαστικά έδειξα πειθαρχία.

Πώς έγινε, λοιπόν, και πάχυνες μέσα σε ένα καλοκαίρι;

Πάχυνα, γιατί το Σεπτέμβριο έκανα τον Πρωινό Καφέ. Πήρα κιλά από το άγχος και την κακή ψυχολογία που είχα τότε. Όταν, λοιπόν, είμαι άσχημα, μπορώ να τρώω όλη μέρα τα πάντα (γέλια). Δεν μπορείς να το κοντρολάρεις εύκολα. Για πολλούς ανθρώπους το φαγητό είναι μια παρηγοριά, μια δύναμη. Έτρωγα ό,τι υπήρχε μέσα στο ψυγείο μου, μέχρι σοκολάτα με μουστάρδα έχω φάει. Δεν μπορούσα να ελέγξω την ποσότητα των τροφών και τις ώρες των γευμάτων.

Στο χώρο της τηλεόρασης αντιμετώπισες ποτέ ρατσιστικά σχόλια για την εμφάνισή σου;

Ναι, φυσικά. Αλλά ποτέ δεν με πείραξε κάτι. Πιστεύω πως περισσότερο αισθάνονται άβολα αυτοί που έχουν δίπλα τους –στην τηλεόραση– έναν άνθρωπο με παραπάνω κιλά παρά ο άνθρωπος με τα παραπάνω κιλά. Ποτέ δεν αισθάνθηκα άβολα για την εικόνα μου. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εξωτερικά τη Ζιζέλ και άλλοι που την έχουν εσωτερικά. Εγώ, λοιπόν, εσωτερικά αισθάνομαι top model!


Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai