Sakis Rouvas Collection: Τα ρούχα του Σάκη Ρουβά

Έβαλε την υπογραφή του σε μια σειρά από ρούχα γνωστή πλέον ως «Sakis Rouvas Collection», ενώ δήλωσε ότι τα ρούχα δεν εκφράζουν μόνο την ψυχική σου διάθεση, αλλά μπορούν να σου τη φτιάξουν κιόλας.Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Esquire», ο τραγουδιστής δήλωσε πως... όταν ήταν πιτσιρικάς, ήθελα να ντύνεται καλά αλλά δεν είχε χρήματα.«Όταν ήμουν πιτσιρικάς ήθελα να ντύνομαι καλά, αλλά δεν είχα λεφτά. Έβλεπα τους φίλους μου που φορούσαν πιο μοδάτα τζιν, πιο ωραία παπούτσια. Εγώ έπαιρνα φτηνά. Δεν ήταν ωραία. Μεγάλωσα δύσκολα, η μάνα μου έκανε πολλές δουλειές για να τα βγάλει πέρα, ο πατέρας μου δεν ήταν πλούσιος και, όταν στα 12 μου χωρίσανε, είχα δύο μικρότερα αδέλφια που χρειάζονταν στήριξη. Υπάρχουν και πιο δύσκολα από αυτά που έχω ζήσει, αλλά καταλαβαίνω την αξία του να πετυχαίνεις κάτι μόνος σου».Όσο για την οικονομική κρίση ο Σάκης Ρουβάς δήλωσε ότι δεν τον έχει επηρεάσει βιοποριστικά αλλά συναισθηματικά και ψυχολογικά.«Όταν εμφανίζομαι μπροστά σε κόσμο και αισθάνομαι την ενέργεια τόσο πεσμένη, το βιώνω. Και μιλάω γι’ αυτήν τη στιγμή που είναι μεγεθυσμένη σε σχέση με την πραγματικότητα, επειδή τότε τα συναισθήματα όλων είναι πιο έντονα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai