Ο Σάκης Ρουβάς και τα δύσκολα παιδικά χρόνια

«Μεγάλωσα δύσκολα, η μάνα μου έκανε πολλές δουλειές για να τα βγάλει πέρα, ο πατέρας μου δεν ήταν πλούσιος και, όταν στα 12 μου χωρίσανε, είχα δύο μικρότερα αδέλφια που χρειάζονταν στήριξη», εξομολογείται ο Σάκης Ρουβάς και τονίζει πως οι δυσκολίες σε κάνουν... να προσπαθείς για το καλύτερο και να καταλαβαίνει την αξία όσων πετυχαίνεις!Ο επιτυχημένος τραγουδιστής άνοιξε την καρδιά του στο περιοδικό «Esquire» και μίλησε για την ζωή του πριν γίνει γνωστός. «Όταν ήμουν πιτσιρικάς ήθελα να ντύνομαι καλά, αλλά δεν είχα λεφτά. Έβλεπα τους φίλους μου που φορούσαν πιο μοδάτα τζιν, πιο ωραία παπούτσια. Εγώ έπαιρνα φτηνά. Δεν ήταν ωραία», λέει μεταξύ άλλων.«Υπάρχουν και πιο δύσκολα από αυτά που έχω ζήσει, αλλά καταλαβαίνω την αξία του να πετυχαίνεις κάτι μόνος σου», προσθέτει.Παρά την μεγάλη του επιτυχία, ο Σάκης δεν θεωρεί τίποτα δεδομένο. «Μπορείς να πεις ότι η ζωή δεν με ευνόησε, επειδή δεν γεννήθηκα σε πλούσια οικογένεια. Για μένα όμως ήταν καλύτερα, γιατί με έμαθε να δημιουργώ και αυτήν τη γνώση δεν μπορώ να τη χάσω».Μάλιστα, αποκαλύπτει πως το μεγάλο του μυστικό είναι το... κομπόδεμα: «αν έχεις μάθει να δημιουργείς αντί να συσσωρεύεις, δεν έχεις πρόβλημα... Η χαρά της δημιουργίας είναι μεγάλη και δεν πρέπει να την στερούμαστε», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως δεν μιλάει από θέση ισχύος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai