Η ψυχολογική κατάσταση της Lady Gaga δεν φαίνεται να είναι και η καλύτερη τον τελευταίο καιρό.
Όπως εξομολογήθηκε στο περιοδικό Rolling Stone, τελευταία βλέπει πολύ παράξενα όνειρα και πιστεύει ότι ο διάβολος της λέει... «αν θέλεις η οικογένεια σου να είναι καλά,θα πρέπει να κόψεις τον καρπό σου!»
«Συχνά βλέπω στον ύπνο μου ότι υπάρχει ένα φάντασμα στο σπίτι μου το οποίο με πηγαίνει σε ένα δωμάτιο,όπου βρίσκεται μια ξανθιά κοπέλα, δεμένη σφιχτά με σχοινί, η οποία φοράει τα παπούτσια που φορούσα στα Grammy. Την ακούω να κλαίει και μετά το φάντασμα μου λέει οτι αν θέλω να σταματήσει η κοπέλα να πονάει και να είναι καλά η οικογένειά μου θα πρέπει να κόψω τους καρπούς μου...» δήλωσε η Lady Gaga.
Ιδιαίτερα τρομαγμένη απο αυτά τα όνειρα, είπε στον πνευματικό της οτι ο διάβολος προσπαθεί να την πάρει μαζί του.
Παραδέχεται, ωστόσο, οτι συχνά τα παράξενα όνειρά που βλέπει την εμπνέουν για να κάνει τα εκκεντρικά της σόου. «Βάζω τα όνειρά μου στα σόου. Αυτό που κάνω είναι κάτι σαν εξορκισμός τόσο για τους θαυμαστές μου,όσο και για εμένα» λέει η Lady Gaga.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai