Greek Idol: Τελικός με Βαρδή και Ρέμο και απόψεις Κωστόπουλου

Ο Πέτρος Κωστόπουλος, ένας από τους κριτές του μουσικού talent show «Greek Idol», λίγες ώρες πριν τον μεγάλο τελικό μιλάει...για τα δύο παιδιά που κατάφεραν να περάσουν στον τελικό, Μαλού και Παναγιώτης αλλά και για τους λαμπερούς καλεσμένους της βραδιάς, Αντώνη Βαρδή και Αντώνη Ρέμο. «Όπως είπα και στις κάμερες, θεωρώ τον αυριανό τελικό σε ποιότητα διαγωνιζομένων τον καλύτερο που έχει προκύψει σε παρεμφερή talent shows τα τελευταία χρόνια. Τα παιδιά, η Μαλού και ο Παναγιώτης, είναι αυθεντικά ταλέντα και μπορώ να σας πω ότι ήδη είναι φίλοι μου, καταξιωμένοι στον χώρο της μουσικής, μου έχουν μιλήσει γι' αυτούς όχι μόνο με τα καλύτερα λόγια αλλά και με προτάσεις για να δουλέψουν μαζί τους» είπε χαρακτηριστικά. Όσο για ποιον από τους δύο θα ψήφιζε: «Ειλικρινά δεν ξέρω σήμερα τι θα ψήφιζα. Μου θυμίζει μεγάλο ντέρμπι σε ποδόσφαιρο. Την ψήφο μου θα έπαιρνε- αν ψήφιζα- όποιος αποδώσει καλύτερα αύριο. Αν είχα βάλει βαθμολογία μέχρι σήμερα θα τους έβγαζα ισόβαθμους». Για τους καλεσμένους της βραδιάς : «Πέρα από αυτά είμαι χαρούμενος που αύριο θα έρθει και ο Αντώνης Βαρδής, ένας μεγάλος καλλιτέχνης, αλλά και ο φίλος μου, Αντώνης Ρέμος. Ο Αντώνης έβγαλε ένα φοβερό cd τελευταία, από τα καλύτερα που έχει βγάλει, είναι σε πολύ καλή διάθεση και πιστεύω ότι αύριο θα γίνει ένα ωραίο show και ένα ωραίο πάρτι».  Πηγή :yupi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai