"Σε μια εκπομπή πληροφορήθηκα ότι ήμουν πατέρας, δεν το ήξερα!"

«Σε μια τηλεοπτική εκπομπή πληροφορήθηκα ότι ήμουν πατέρας και δεν το ήξερα!», δήλωσε ο Χρήστος Χολίδης, απαντώντας σε ερώτηση για το ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει γραφτεί ή ειπωθεί για εκείνον. Δεν προσδιόρισε βέβαια...ποια εκπομπή εννοούσε, αλλά…. Όταν κάτι κάνει «νιάου νιάου στα κεραμίδια», δεν χρειάζεται και πολύ φαντασία για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του. Ο τραγουδιστής αποκάλυψε πώς αποφάσισε να κάνει στροφή 180 μοιρών και από το μπάσκετ με το οποίο ασχολείτο, να γίνει τραγουδιστής. «Κάποια στιγμή γνώρισα μια κοπέλα που μου είπε ως έψαχνε μοντέλα για την εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά. Πάω στην εκπομπή – εκείνη την εποχή δεν έλεγα «όχι» πουθενά και με ρωτούν: «Είσαι μοντέλο;» Και απαντώ: «Εννοείται!» Στην τρίτη εκπομπή πλησιάζω έναν άνθρωπο από την ορχήστρα και με ρωτάει: «Τραγουδάς;» Απάντησα «ναι». Τότε έπιασα για πρώτη φορά μικρόφωνο στα χέρια μου!» Για την σχέση του με την Δούκισσα Νομικού, ο Χρήστος Χολίσης απάντησε. Η΄μάλλον ΔΕΝ απάντησε. «Ονομάζετε «δεσμό» μια φήμη που κυκλοφορεί. Επειτα, ποτέ δεν έχω μιλήσει για καμιά κοπέλα και αυτό συνεχίζω να κάνω. Με ακούσατε ποτέ να μιλάω για αυτό;» Θα παντρευτεί; «Όχι ακόμα. Είμαι στα 31 και δηλώνω εδώ και χρόνια ταλαιπωρημένος εργένης». Το μεγάλο του χόμπι είναι το μοντάζ και η σκηνοθεσία. «Αληθεύει. Φτιάχνω ερασιτεχνικά βίντεο και κάνω τους φίλους μου να γελάνε. Μπορεί για παράδειγμα, να μου δώσουν φωτογραφίες ή βίντεο από τις διακοπές τους και εγώ να σκαρφιστώ μια ιστορία, την οποία μοντάρω με βάση το υλικό που έχω στα χέρια μου». Και ύστερα από όλα αυτά, ήλθε η πρόταση για το Just the two of us. «Δεν πετάω τίποτα. Μου άρεσε πάρα πολύ. Μου έκανε φοβερό καλό γιατί απελευθερώθηκα μπροστά στις κάμερες και είδα την προετοιμασία μιας εκπομπής πίσω από αυτές. Πάντα ήμουν λίγο αγχωμένος με τις συνεντεύξεις. Τώρα πια έχω χαλαρώσει». Αν και ο ίδιος δεν θεωρεί τον εαυτό το κακομαθημένο, το τραγούδι του με τον ομώνυμο τίτλο έγινε μεγάλη επιτυχία. Μάλιστα, το βίντεο κλιπ βραβεύθηκε στα βραβεία ΜAD. «Το χάρηκα απίστευτα γιατί δεν το περίμενα. Αυτά τα βραβεία είναι μια μοναδική μουσική γιορτή γιατί όλοι οι καλλιτέχνες τα περιμένουμε πώς και πώς. Εκείνη την βραδιά ο κόσμος ήταν φοβερός, μου μετέδιδε φοβερή ενέργεια. Όταν νιώθεις την αγάπη του κόσμου είναι το κάτι άλλο». (Πηγή: ΕΓΩ Weekly) Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai