Ο γάμος Τσιμτσιλή - Σοφού και λεπτομέρειες

Ο Θέμης Σοφός και η Σταματίνα Τσιμτσιλή ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου το βράδυ του Σαββάτου, μετά από τόσο κλάμα! Ο γάμος...
έγινε στο εκκλησάκι του Αγίου Σεραφείμ στο Μουσείο Νάσιουτζικ. Η νύφη, όπως θα δείτε και σε βίντεο, έφτασε με μικρή καθυστέρηση φορώντας ένα εντυπωσιακό νυφικό του οίκου Vera Wang. Μιλώντας στους δημοσιογράφους πριν το μυστήριο, δεν έκρυψαν λεπτό την ευτυχία και τον έρωτά τους.
«Την στιγμή που έφευγα από το σπίτι το μεσημέρι και έβαζα τα πράγματα στο αυτοκίνητο, με σταμάτησε για να μου πει ότι την επόμενη φορά που θα έλθω στο σπίτι μας, θα είμαι η γυναίκα του. Επειδή τις δύο τελευταίες ημέρες, δε, χτυπάνε συνέχεια τα τηλέφωνά μας για ευχές του είπα ότι νιώθω πως έχουμε κάποια γιορτή ή γενέθλια στο σπίτι μας. Εκείνος ξέρετε τι μου είπε; Αγάπη μου έχουμε πράγματι γενέθλια. Ξεκινάει η οικογένειά μας τώρα. Χαίρομαι που θα με δώσει η μητέρα μου, γιατί ο μπαμπάς μου δεν βρίσκεται στην ζωή, δυστυχώς και είμαι πραγματικά πολύ πολύ συγκινημένη», δήλωσε η Σταματίνα. Και ο Θέμης Σοφός, όμως, δεν έκρυψε την χαρά του και την συγκίνησή του για την στιγμή που αφήνει για πάντα την εργένικη ζωή και δημιουργεί οικογένεια. «Είναι η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Η γυναίκα μου είναι συνάδελφός σας και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Σας εύχομαι να έχετε υγεία, να έχετε όλοι εργασία και να ζήσετε αυτό που ζούμε εμείς σήμερα», δήλωσε ο γνωστός δικηγόρος, που απάντησε ΚΑΙ για το μπάτσελορ που δεν έκανε. «Μπάτσελορ στα 41; Αυτά είναι για τους πιτσιρικάδες
Εκπρόσωποι από τον δημοσιογραφικό, δικηγορικό, αλλά και τηλεοπτικό χώρο έδωσαν το παρόν στην πιο σημαντική στιγμή του ζευγαριού, ο «θυελλώδης» έρωτας του οποίου κατέληξε στα σκαλιά της εκκλησίας. Ελάχιστα λεπτά πριν από τον γάμο, τόσο η νύφη, όσο και ο γαμπρός μίλησαν για τον γάμο τους. Αμέσως μετά οι καλεσμένοι κατευθύνθηκαν στον χώρο της δεξίωσης, αφού πρώτα απόλαυσαν ένα welcome drink. Ο πρώτος χορός των νεόνυμφων ήταν το You do something to me του Paul Weller, και συνοδεύτηκε όχι από ένα, αλλά τρία παθιασμένα φιλιά που προκάλεσαν το παρατεταμένο χειροκρότημα των καλεσμένων! Την ανθοδέσμη έπιασε η καλύτερη φίλη της νύφης, Σάντυ Αρμένη. Η έκπληξη της βραδιάς ήταν η στιγμή ο γαμπρός έπαιξε πιάνο για τους καλεσμένους με τη νύφη να λάμπει από ευτυχία και περηφάνια για τον σύζυγό της, ο οποίος στη συνέχεια κέρδισε τις εντυπώσεις και με τις ικανότητές του στο τσάμικο!
Ανάμεσα στους 400 -περίπου- καλεσμένους ξεχώρισαν: Η Φαίη Σκορδά με τον Γιώργο Λιάγκα, ο Κώστας Χαρδαβέλλας με τη σύζυγό του, Μαρία, η Αγγελική Νικολούλη, ο Αντώνης Σρόιτερ, η Δήμητρα Αιγινίτη, η Δέσποινα Καμπούρη, η Ευγενία Μανωλίδου με τον Άδωνι Γεωργιάδη, η Άννα Λιβαθυνού, ο Θέμης Γεωργαντάς, ο Παύλος Σταματόπουλος, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης με τη σύζυγό του, Τζούλια. ο Γιώργος Τράγκας, ο Ανδρέας Κουρής με τη σύζυγό του, Σοφία Σιδέρη, η Ράνια Ματαφιά, η Ζίνα Κουτσελίνη, ο Δημήτρης Ρίζος με τη σύζυγό του, Πέγκυ, η Μαριλένα Παναγιωτοπούλου, ο Βασίλης Δρυμούσης και πολλοί άλλοι. πηγη: Yupi

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai